Powered By Blogger

czwartek, 16 czerwca 2011

CANDY u QuArty

Witam
Zapraszam na powitalne Candy. Na zaopiekowanie się czekają dwie japońskie laleczki Kokeshi w postaci breloczków nr 1 żółta, nr 2 czerwona. Zapisy trwają do 15 sierpnia, losowanie 16 sierpnia.
Aby wziąć udział w losowaniu należy:
- zostawić komentarz na moim blogu pod postem, deklarując jednocześnie,
którą laleczkę chciałabyś przygarnąć żółtą czy czerwoną
- zamieścić informacje ze zdjęciem o candy na swoim blogu
- dodać do obserwowanych mojego bloga, o ile prowadzisz własnego
-jeśli nie prowadzisz swojego bloga pozostaw komentarz pod postem i podaj
swój mail
- mieć odrobinę szczęścia w losowaniu, które odbędzie się 16.08.2011
Zapraszam do zabawy i życzę szczęścia w losowaniu.

23 komentarze:

  1. Urocze Kokeshi, świetny projekt i wykonanie :)
    sinbia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja się zapisuję:)Wybieram breloczek nr 2.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne!! To ja po czerwoną się ustawię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne te breloczki:D ja wybiorę tę żółtą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po cichutku bede marzyc o czerwonej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuję się :D
    quitemax@wp.pl
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne, cudne bardzo! Zapisuję się na nr 2 :) Pozdrawiam!
    O.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne laleczki, pięknie wykonane. Ustawię się w kolejce do czerwonej :) Ciekawa jestem jak rozwinie się Twój blog.

    Korzystam też z okazji, żeby zaprosić na moje rozdawanie - jeśli coś Ci się spodoba, to będzie mi miło :)
    http://asia-majstruje.blogspot.com/2011/06/candy.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne breloczki, ustawiam się po 1 żółty :-)))
    http://eesophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po czerwoną laleczkę.
    Pozdrawiam serdecznie.
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Laleczki są rozkoszne. Chętnie przygarnę żółtą
    :).

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne są:) a u mnie też kokeshi do wygrania:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przesliczne sa!!! Chetnie przygarne zolta laleczke :)
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba wolałabym czerwoną, ale żółta też piekna... ah! to ciężko się zdecydować...
    mój blog: www.za-inspirowana.blogspot.com
    i zapraszam na moje candy...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ene due ..... drogą losowania padło na czerwoną. Ciężko było się zdecydować bo obydwie są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie śliczne.. ale czerwona to moja wybranka!! :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam przepiekne laleczki
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne obie i japońskie a ja kocham Japonię, więc proszę o zapis na laleczkę numer 2 - czerwoną :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. To i ja się zapisuję po żółtą laleczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ustawiam się po czerwoną laleczkę. ;)
    http://panna-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne laleczki :) Zgłaszam się i wybieram nr.2-czerwoną :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdążyłam? Wybieram czerwoną - jest prześliczna! Zapraszam też na moje candy :)

    http://by-shenny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń